Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AM

AlMar

24. 7. 2010 2:17
Díky

Příjemné počtení, díky

0 0
možnosti
L

lynda

23. 7. 2010 22:04
dekuji

dekuli,castecne jste mi  pripomenul jake  to bylo,kdyz jsem odesla z nasi zeme.je to,uz  tolik let,ale diky vam mi to prijde jako vcera.:-)

0 0
možnosti
PW

Pulchritudinous Wendolene

23. 7. 2010 21:57
Dekuji...vase povidani se mi moc libilo

Jsem rada, ze jsem na vas narazila. Opet karma :-)

0 0
možnosti
E

eNden

23. 7. 2010 21:50
Jak jsem se s Vámi

virtuálně potkala. Jak to bývá, vše je náhoda. Zaujalo mě Vaše jméno, protože Jarda Bažant byla moje první láska. I když jsem věděla, že Vy to být nemůžete, s radostí a zájmem jsem Vás pravidelně četla. Lidské osudy jsou různé. Vy jste si vybral tento, život za mořem. Bylo to zajímavé čtení. Přeji Vám vše dobré, mějte se hezky a zase někdy virtuálně, na shledanou. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2960x
Pensista v Kanade ktery ma mezi cestovanim dost volneho casu. Není dobrodruh ale zazil dobrodruzne a zajimave prihody.
Vzpominky trvaji jeden lidsky vek. Co s nima delat? Nejlepsi je se o ne podelit.....

Seznam rubrik